środa, 13 listopada 2013

Konkurs UŚMIECH PROSZĘ - wyniki

Konkurs zakończony!!! 
Czas na wyniki :)

 
Na samym początku jednak kilka podziękowań. 
Pierwsze dla Was kochani, że przysłaliście tyle pięknych, uśmiech wywołujących zdjęć waszych pociech, was samych i waszych pupili nawet.
Jesteście cudowni.
Z każdym kolejnym zdjęciem uśmiech w Tulakowie był coraz większy.
Kolejne ogromne podziękowania dla kogo? 
Ano dla sponsorów... tych dobrych duszków, którzy przygotowali dla Was te piękne nagrody. 
Mam nadzieję, że pozostaniecie u nich dłużej aniżeli tylko na czas konkursu. 
Naprawdę warto, bo cuda robią niesamowite.

Prosiłabym, by autorzy wybranych zdjęć skontaktowali się bezpośrednio ze sponsorami, poprzez wiadomość prywatną na fb. 
Autorzy dwóch ostatnich zdjęć proszeni są o kontakt ze mną, 
również przez wiadomość prywatną na fb :)
Mam nadzieję, że nagrody dopasowałam odpowiednio do wieku, uwierzcie mi naprawdę się starałam i reklamacji nie przyjmuję :P

P.S. Dla tych którzy nie wygrali... nie smućcie się, jeszcze w tym tygodniu mam przygotowaną kolejną niespodziankę :)

A teraz do rzeczy :)
 Szaliczek od Bogiń przy maszynie otrzymuje

 





Zestaw dwóch gumeczek od Emiland wędruje do 




Zestaw spineczek od Kubazu otrzyma






Dowolne body ze sklepu Dejna wybierze



A koszulkę



Bransoletkę od GUFO Handmade zobaczymy na ręce u Mamy myszki




Kolorowe gumki od Kominowo to i owo zastąpią niestandardowe nakrycie głowy ze zdjęcia
   



 Literkę albo imię z 20% rabatem od Wood Art Drewutnia będzie mógł wybrać




Przedświąteczne zakupy z 25% rabatem u Agatownik zrobi 




 50% rabat na dowolne ozdoby od Beauty Handmade dostaje roześmiana złotowłosa


 Super memo od Bambaks otrzyma rodzeństwo

 
 


Świąteczna przeplatanka od FroggMi pozwoli się wykazać




Nagrodę niespodziankę ode mnie czyli dowolną czapkę wygrywa mały smerf






 I jest jeszcze jedna nagroda od Tulakowej Babci.
 Przeglądając galerię strasznie jej się smutno zrobiło, że nie każdy uśmiech nagrodę dostanie, dlatego postanowiła dorzucić coś od siebie :)
Dowolny golfik skomponuje sobie


I jeszcze raz na sam koniec :)



1 komentarz: