niedziela, 1 czerwca 2014

TULAKOWE TWORY - MASKOTKA - wyniki

 
Na samym początku, chciałabym podziękować wszystkim tym, którzy zdecydowali się wziąć udział w konkursie.

Wasze prace są niesamowite.
Mimo, że frekwencja nie była zbyt duża, to uwierzcie... wybór nie był łatwy.
Ja sama decyzji podjąć nie mogłam, ciągle się wahałam, więc... tak na prawdę wyboru dokonała...
Aurelka.
Kilka razy pytałam jej, który obrazek podoba się jej najbardziej.
Pokazywała dwa.
Jako, że Autorką obu prac jest jedna osoba, to pomyślałam, że to ona sama wybierze, który projekt zrealizuję.
 
A zatem...
zwyciężyły te dwa projekty Agnieszki Ciemińskiej
Agnieszko proszę o kontakt w wiadomości prywatnej na fb albo na maila. Jak Ci wygodniej :)
GRATULUJĘ!!!
 

 
 
 
 
 
 


3 komentarze:

  1. Ten konkurs to była przyjemność nawet gdybym nie wygrała:)))Dziękujemy:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulujemy super ale szkoda że oba projekty od tej samej osoby, gratuluje wyobraźni:)) Martyna

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że moje w końcu nie doszło i nie było szans
    katarzyna

    OdpowiedzUsuń