poniedziałek, 7 stycznia 2013

Ładne Halo u Klocka i Kredki

Bolek i Lolek: Dzieciństwo kojarzy mi się: Z wiekiem przedszkolnym i domem mojej Babci, w którym zawsze niezależnie od pory dnia i roku pachniało cynamon...

Powrót Mamy Bola do dzieciństwa i coś dla książkolubnych :) My lubimy i do tego posta bardzo się tulimy.

Konkurs rozwiązany

Jestem przeszczęśliwa, bo Ciocia Bola wybrała nasz wpis jako jednego z dwóch zwycięzców.
Naszą nagrodą jest książeczka "Kiedy dorosnę, to zostanę dzieckiem" wydawnictwa Ładne Halo.

Książeczka --> TU

Jak tylko książeczka dojdzie, to chętnie ją pokażę.

Wczoraj przyszła nasza książeczka. Dzisiaj zrobiłam kilka zdjęć i można je zobaczyć poniżej. Moje pierwsze wrażenia całkiem pozytywne. Książeczka jest bardzo ładnie wydana, ma twardą oprawkę i nietuzinkową grafikę. Aurela ładnie paluszkiem pokazywała każdą postać, kiedy ja czytałam.

Pierwsza reakcja mojej mamy "A co to za zeszyt leży na komodzie" :) Hehe niechaj to nikogo nie zrazi zeszytowe akcenty dodają dziecięcego charakteru. Dla mnie to taki powrót do przeszłości - do czasów kiedy to pisało się w zeszytach w cienkie linie.

Na końcu książki jest miejsce, by dziecko odpowiedziało na pytanie "A ty kim zostaniesz kiedy urośniesz?".



 

 

1 komentarz: