wtorek, 18 czerwca 2013

Tulanki dla najmłodszych

Coś mi po głowie chodziło i chodziło. Pomysł gdzieś tam świtał, ale nie do końca. Brakowało mu czegoś. Aż w końcu przeglądając starą gazetę z lat chyba 90-tych olśniło mnie, małe maskotki, w całości materialne. Proste, ale do mnie przemawiały, coś w nich było. 
Ja chciałam połączyć włóczkę z materiałem. I udało się. 
MAM, NA RESZCIE MAM!!!
I to był strzał w 10.  
Przytulanki dla najmłodszych wykonane z szalenie przyjemnych i miłych materiałów. Brzuszki uszyte z bawełny. Główki, rączki i nóżki wykonane na szydełku z włóczki bawełniano-akrylowej, tak milutkiej, że nikt nie chce się od nich oderwać. 
Wysokość każdego z nich to około 20cm, a szerokość to 15cm. 
W środku wypełnienie sylikonowe, które nie zbija się po kilku praniach.
I co najważniejsze... milusiński nie ma niebezpiecznych elementów, oczka, noski i buzie są wyszyte, zatem nie odpadną.
Można je prać w 30C.

To pierwsze stadko, które zawitało do Tulakowa. 
Ale, ale już niebawem zrobię wzornik materiałów i włóczek i SAMI będziecie mogli zaprojektować swojego Przytulaczka.
Czyż nie brzmi to zachęcająco?  





 
 
 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz