sobota, 19 kwietnia 2014

Komplet do chrztu z różą

To mój pierwszy taki duży projekt.
Tym bardziej wyzwanie przyjęłam ochoczo i z wielką przyjemnością widziałam, jak powstawały kolejne oczka, rzędy aż w końcu całość.
Powiem Wam szczerze jestem z siebie dumna jak cholera.
A co!
Żałuję tylko jednej rzeczy... :/
Czy ktoś może mi powiedzieć dlaczego takiego cuda nie zrobiłam Aurelce???
Sama nie potrafię sobie na to odpowiedzieć.
 
Komplecik składa się z sukienki, bolerka, czapeczki i bucików.
Sami zobaczcie efekt na zdjęciach.
A ja czekam na zdjęcia małej królewny w niego przyodzianej.
 
P.S. Dziękuję Marcyś za zaufanie :)
 
















 
 

3 komentarze:

  1. Komplecik jest prześliczny (widziałam na własne oczy) :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny, Agnieszka bardzo jesteś zdolna.
    Ta sukieneczka, buciki - cudo!

    OdpowiedzUsuń