sobota, 12 kwietnia 2014

Mam 2 latka

Nadszedł ten czas.
Nasza Aurela ma już 2 latka.
Szalenie wesoła i zwariowana z tysiącem pomysłów na minutę. Mała gaduła. Uwielbia tańczyć, śpiewać piosenki własnej "produkcji", grzebać się w piasku i huśtać.
Lubi słodycze, owoce, ciasto plasto, kredki, kwiaty, swojego chomika i rybki.
Można by tak wiele wymieniać.
Rozwija się w zastraszającym tempie ta Nasza mała żabka. 
O rany kiedy to minęło?
Jak dziś pamiętam, jak odeszły mi wody koło 17, nie miałam skurczy, żadnych bóli, ale po odejściu wód położna mówiła, żeby przyjechać, zatem jechaliśmy do szpitala.
Ha mało tego... było to 10 kwietnia dokładnie w terminie... o ranyyy, ale jak tak nie chciałam urodzić 10 kwietnia.
Dlaczego? Ano rocznicę ślubu mamy 11 września (rocznica katastrofy World Trade Center) i co? Miałam urodzić 10? W rocznicę katastrofy smoleńskiej?
Ojjj nie!!!
Po cichu mówiłam do Małej żeby poczekała do 24:00 :)
Hihi posłuchała.
Delikatne skurcze zaczęły się dopiero koło 21:00. 
Aurelka przyszła na świat o 1:40 w nocy. 
Cudowne uczucie dla rodzica.
Niesamowite wręcz.
 
 
 
Dzień urodzenia

 
1 roczek
 

2 latka
 

 
Córeczko życzę Ci wszystkiego co najlepsze.
KOCHAM CIĘ NAD ŻYCIE :*

4 komentarze:

  1. hahaha niezłe to z tymi rocznicami, że tak powiem bombowe macie daty ;D U nas jest inaczej acz równie zabawnie Aniela jest z 20.07, Tosia z 23.07 moja mama z 29.07, mój mąż z 30.07 a ja mam imieniny 26.07 ;D taki mamy lipiec ;D

    A dla malutkiej STO LAT! Śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu :)
      No tak bombowe daty :)
      A Wy lipiec iście imprezowy :)

      Usuń
  2. Mojej kochanej Królewnie - raz jeszcze wszystkiego najlepszegoooooooo :)
    buziaki dla całej Waszej trójeczki ;)
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Aniu za życzenia i DZIĘKUJĘ za wszystko :*

      Usuń