wtorek, 5 marca 2013

Wszystko dla lalki

To dopiero było wyzwanie... to mój pierwszy taki projekt, ale... jego wykonanie sprawiło mi szalenie dużo przyjemności i frajdy. Trochę taki powrót do lat dzieciństwa. Miałam zrobić sukienkę dla lalki, dużej lalki,  bo miała około 50cm wysokości i jakieś dodatki (tutaj dowolność). Czy były jakieś wytyczne, założenia? Nie. Tylko moja "inwencja twórcza ".




Tak oto powstała:
  • falbaniasta sukienka na ramiączkach zapinana z tyłu na jeden guzik
  • zapinana okrągła torebka, która pomieści wszystkie lalkowe skarby
  • opaska na włosy z dwoma kwiatuszkami
  • buciki dopełniające całość
Lalka z całym nowym dorobkiem wróciła do swojego "domu". Mam wielką nadzieję, że spodoba się odbiorcom... tak tak odbiorcom, bo to lala z przedszkola. Przyszedł czas by wymienić jej garderobę. A ja miałam zaszczyt w tym współuczestniczyć.

 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz